Pagina's

woensdag 1 februari 2012

Shoplog: Primark

Bron foto: weheartit.com
Gisteren was ik heerlijk vroeg klaar met school. Toen ik in de metro stond te wachten naar het treinstation kwam ik opeens met een heel slim idee: Waarom pak ik niet even snel de metro de andere kant op naar Alexandrium? Kan ik weer even lekker neuzen in de Primark. En dat heb toen meteen maar gedaan!



Ik ben echt verliefd op de Primark. Ontzettend veel keus, lekker goedkoop. Maakt niet uit welke smaak je hebt, je kan er altijd wel slagen. Het enige nadeel is de drukte vind ik zelf. Ik pas ook nooit kleding van de Primark, want je staat zo een paar uur in de rij voor de paskamers.
Gelukkig viel de drukte gisteren mee, op een dinsdag middag had ik ook niet echt veel drukte verwacht.

Ik heb altijd een hele rare shoproute in de Primark: zodra ik binnenkom ga ik meteen naar boven, naar de tassen en accessoires. Dat vind ik toch echt het leukst van de Primark hihi.
Anyway, dit heb ik gekocht:
 Tas €11,-
Eerst hing er ook nog een geel koortje aan met een anker, maar zodra ik thuis kwam heb ik die er meteen afgesloopt. Ik heb echt een pure hekel aan geel, behalve als het gele bloemen zijn. 
Nu ben ik zooo verliefd op deze tas hihi! Ook is hij van binnen helemaal felrood gevoerd. 
 Shirt €3,-
 Blauwe wikkelsjaal €4,-
Deze heb ik ook in het zwart gekocht. Wikkelsjalen zijn altijd handig, en ze zijn zo lekker warm! Ook is deze stof lekker zacht, heerrrrlijk.
 Bloemetjes regenjas. €8,- -> €3,-
Nagellak, 4 x 6ml €3,-
Ik wist niet dat Primark kwasten, nagellak en make-up had? Deze lagen bij de kassa en ik heb ze nergens anders gezien. Voordat ik bij de kwasten kon kijken werd ik helaas al naar een kassa geroepen... Jammer! Volgende keer nog een keertje kijken...
Toen ik thuis kwam bleek dat de nagellak helemaal aan de recherkant gebroken was :'(. Ik vond het al te mooi om waar te zijn: 4 leuke lakjes voor zo goedkoop.
Ik ben wel van plan om over deze lakjes een review te schrijven.
Set van 3 riemen €3,-

Verder heb ik nog een paar van die tops gekocht in turquoise, groen, blauw en wit. Ik houd echt van die tops, ik combineer ze ontzettend vaak. Alleen een beetje te saai om op de foto te komen.

Komen jullie ook wel eens bij de Primark?

Liefs,
Mia

15 opmerkingen:

  1. Ik ben nu zelf 1x naar de primark geweest!
    Je hebt er echt leuke spulletjes gescored!
    Ik vind je tas vooral echt heel erg leuk!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke spullen! Ik ben nog nooit naar de Primark geweest, een beetje ver voor mij..
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die regenjas is super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes!
    ik wil zo graag keer naar primark!x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die nagellakjes zijn leuk! Die drie riempjes voor 3 euro heb ik zelf ook ,maar dan in andere kleuren :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, die regenjas wil ik ook! Wat cute met al die bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er 2 weken geleden ofzo nog geweest. En die tas is echt super <3 die hadden ze toen jammer genoeg niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vooral die nagellakjes zijn leuk! Ben zo benieuwd wat ik allemaal koop eind maart (dan ga ik EINDELIJK weer naar de Primark!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooit moet ik daar ook eens heen! Ik ben nog nooit in Primark geweest =O! Leuke spullen ^^!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waw mooie spullen, ben er ook nog nooit geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In de voorjaarsvakantie ga ik misschien weer heen en ik heb er zooooveel zin in! Helaas kan ik er niet zo makkelijk heen als jij gezien ik in het hoge noorden woon. :( Door dit soort foto's krijg ik echt weer zin om heen te gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke riempjes en nagellak hihi, ben er zelf ook al een aantal keren geweest. meestal koop ik veeel te veel, want dan denk ik; voor dat geld kan ik het niet laten liggen!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heeele leuke dingen heb je gevonden! :) ik ben laatst bij primark in londen geweest dus ik denk dat ik daar morgen maar even een shoplogje over ga maken!

    BeantwoordenVerwijderen